maanantai 14. marraskuuta 2011

snapedi

Hohhoijaa, tänään oli taas yks niistä päivä, kun päähän ei jäänyt mitään. Ekat tunnit olis olleet tota oman logontunnuksenmerkin pyörittelyä, mutta mulla se taitaa olla jo ihan kivassa mallissa ja sit kun yritin ruveta tekemään sille jotain ei mikään tuntunu onnistuvan ja tuntu ihan siltä, että mun Illun käyttötaidot olis vedetty viemäristä alas mun nenän edessä. Pistinpä siis Illun kiinni ja aloin miettimään graafikon haastattelua, mistä oon täällä blogin puolella saattanut jo jonkun verran puhuakin sivulauseena.
Mä tosiaan haastattelin graafikkoa työssäoppimisen sijasta, koska mä halusin olla lomalla syysloma-viikon kun Muru leikattiin sillon. Tää graafikko on mun vanha luokkakaveri amiksen puolelta, Sini. Ihan mahtava homma toi haastattelu, Sini lähetti mulle postissa sen duuneja et pääsen esittelemään niitä sit luokalle :) Kiitos vielä <3

Tota haastattelua pyörittelin sit loppuillan InDesignissa ja alko siit loppujenlopuks muotoutumaan jotain ihan kohtalaista taittoakin, mutta sitten. Hyvä flow ja ajatuksia pää täynnä ja haluaa päästä kokeilemaan. INKKARI JUMAHTI. Voi miten mua ihan suoraansanottuna vitutti :D En ehtinyt tallentamaan duunia enkä mitään, onneks toi inkkari osas hakea mulle sen duunin takas kaatumispisteestä, enkä menettäny mitään. Sen jälkeen ei kyllä huvittanu enää tehä mitään ja lähin tarpomaan himaan.

Siinä teilleki vähän Inksaa, nih!
Sössin ruoanlaiton himassa, meinasin aiheuttaa tulipalon ja ruokakin oli kaikinpuolin aika paskaa. Että tällänen maanantai mulla, mitäs teillä? :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti