maanantai 7. marraskuuta 2011

Ollaan sankareita kaikki. Melkein kaikki ainakin.

Tehtiin viime viikolla pääsykoe-preppausta, oli mukamas simuloitu pääsykoetilaisuus ja silleen. Eli mentiin Kulttiksen yläkertaan pienellä poppoolla ja jauhettiin Röllin serkusta, millä on rikosrekisteri. Umtsika-umtsika ja silleesti :D

Työn tehtävänanto on niin julmetun pitkä, tai no, ei tehtävänanto, vaan ohjeistus; että kerronpa ihan pääpiirteittäin. Tee sankari, jonka "supervoimat" näkyvät työssäsi. Tekniikkana puuvärit ja jos ei sellaisia omista, niin vesivärit.

Sankari. Puuväreillä.
Mulla meni koko kolme tuntia, mitä oli tehtävälle varattu, miettimiseen. Kuka on mun mielestä sankari ja miksi ja miten sen supervoimat näkyvät mun työssä. Mulla oli vaikka mitä ideoita, alotin siis piirtämään käpyä. Ai hitto, mä niin vihaan käpyjä. Mut ne on sankareita. Okei, luovuin tästä sankari-kävystä ja päädyin piirtämään melkoisen tunnettua pingviiniä. Se on mun sankari. Sen supervoimat on ehkä vähän hankala saada aukeamaan tolla kuvalla, muttamutta. Ne pitää onneks kirjottaa myös työn taakse, että opettajaraati voi sitten pohtia, että onko tää mun työni se, millä mä pääsisin kouluun. AHAHAHA, ei voi muuta sanoa, kuin että ON. Todellakin on. Mun pingviinini on arkipäivän sankari, se helpottaa super-kuumaa kesäpäivää ja rauhottaa mieltä. Varsinkin jos on kiukkuisen lapsen kanssa liikenteessä. Tää pingviini on selviytyjä - se jaksaa olla iloinen ja pirteä, vaikka olis porottava auringonpaiste. No mä tykkään muutenkin pingviineistä. Aikasta söppöö!

2 kommenttia: