perjantai 14. lokakuuta 2011

Ei enää.

Ei päässyt juliste painoon asti, mut onneks super-hieno Teemun juliste valittiin sitten voittajaks :)  Siinä on sit näppärä jätkä, maalaa photarilla ihan mielettömän hyvin.

Saman äijän kanssa vietettiin tänään kevyt 13,5h koulussa tekemässä duuneja, joita ei vaan yksinkertasesti ole ehtinyt tehdä aikasemmin valmiiksi (lusmuamisesta ei ole kyse). Piirustuksen appro-töiden palautus oli tosiaan tänään ja väänsin kaks viimestä tehtävää tänään. Upin myöhemmin pari kuvaa, ja voin luvata, että hajoamisen määrä on maksimoitu. Varsinkin mun duuni aiheesta "Minä viiden vuoden kuluttua". En kestä.
Palautuksille oli tosiaan määritelty tosi tarkka ajankohta, "tänään", eli laskeskelin, että hälyt menee toisessa rakennuksessa päälle klo 21.00, niin kerkeen 20.59 käydä palauttamassa vielä viimeset piirustukset. Ei menny ees niin pitkään! Olin palauttanut kaikki piirustuksen työt klo 20:20! Eli ei ees ollu kiire vielä, ihan niinku meidän Adobe-Heikki tuumas availlessaan mulle ovia, että pääsin palauttamaan työt opettajanhuoneeseen.

Jonkin verran on vielä rästejä, mutta ei kauheasti kuitenkaan. Helpotti ihan suunnattomasti, kun pääsi eroon noista piirustuksen tehtävistä, koska se oli jotain niin tappoa ihmiselle, joka vihaa piirtää kasvoja. Ja käsiä. Ja varpaatkin oli itseasiassa aika perseestä.

Mulle on tullut uusia nimiä koulussa.. Adobe-Nina ja Anarkisti-Nina. En kestä. Onneks on niin hyvä porukka opiskelemassa samaan aikaan, että ei tarvii kauheesti stressata :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti