keskiviikko 5. lokakuuta 2011

appro.

Mä tossa suoritin pientä kyselyä, kun totesin, ettei jengi ole ihan hiffannut tota mun approa. Eli siis mä en suorita mitään dokausapproa, vaan viestinnän approa ja se on pikkasen eri juttu. Naamapalmutin, kun kuulin, että porukka ei tiedä mitä appro ihan oikeasti tarkoittaa.

Approbatur
(lat., "hyväksytään") Käytetään usein puhekielessä nimitystä "appro". Se on alin ylioppilaskokeen ja pro gradu -tutkielman arvosana. Approbatur on perinteinen nimitys oppiaineen perusopinnoille eli 25 opintopisteen opintokokonaisuudelle.

Joko nyt on selkeämpää? :D Mun piirustuksen duunit ja kaikki muutkin, mitä teen 'approa varten' niin en todellakaan ole lähdössä niiden mun töiden kanssa dokaamaan tai mitään muutakaan idioottimaista, vaan suoritan viestinnän perusopinnot. Herranen aika sentää.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti